Trimble Novapoint-asiakas: Hyödynnä työssäsi tukipalveluita

Olemme palvelleet ohjelmistoasiakkaitamme tukipalvelun kautta koko Civilpointin olemassaolon ajan. Tähän artikkeliin olemme koonneet viisi tapaa, joilla nopeutat ja helpotat omaa työtäsi.

1. Meillä tukikysymyksiin vastaa aina asiantuntija

Yhteydenottoosi, soitatpa sitten kännykällä tai Skypella tai kirjoitatpa sähköpostin, vastaa aina oikea ihminen eikä esimerkiksi chatbot. Myös tukiportaalin kautta lähetettyyn tukipyyntöön vastaa ohjelmistoasiantuntija.

Jos ongelmasi on akuutti etkä pääse ilman apua eteenpäin työssäsi, suosittelemme ottamaan meihin yhteyttä puhelimitse. Jos kyseessä on ohjelmistossa toistuva ongelma, mutta voit silti jatkaa työskentelyä, on sähköpostiviesti silloin paras tapa olla meihin yhteydessä.

Plusvinkkinä: Kun lähetät meille kysymyksen, lataa samaan aikaan projektisi ja/tai kattavat kuvakaappaukset ja kerro käyttämäsi ohjelmistoversio. Tämä helpottaa meillä tapahtuvaa selvitystyötä, ja pystymme auttamaan sinua nopeammin.

2. Tukipalvelut kuuluvat kaikille sopimusasiakkaille

Tukipalvelut kuuluvat kaikille sopimusasiakkaillemme ja tukea on saatavilla kaikkiin niihin ohjelmistoihin, joita edustamme.

Jos käytät työssäsi meiltä hankittuja ohjelmistoja, olet silloin oikeutettu ottamaan meihin yhteyttä ja saamaan apua ilman erillistä maksua.

3. Projektien valmistumisajankohdat näkyvät ruuhkina tuessa

Tuessa niin kuin muissakin työympäristöissä huomataan kiireisimmät kysyntäpiikit ja vastaavasti rauhallisemmat ajat. Touko-kesäkuun aikana projektien valmistuessa on yleensä kiireisempää, samoin kuin marras-joulukuussa. Heinäkuussa on selvästi hiljaisempaa, ja silloin vastaamme yleensä kesätyöntekijöiden kysymyksiin.

4. Pika-apua tukiportaalin FAQ-osiosta ja julkaisutiedotteista

Civilpointin tukiportaali on ylläpitoasiakkaille suunnattu ohjekirjasto, josta löytyy edustamiemme ohjelmistojen tutoriaaleja videoina ja PDF-tiedostoina. Asiakkaat, joilla on voimassa oleva ylläpitosopimus, saavat henkilökohtaiset tunnukset portaaliin tukipalvelustamme.

Tukiportaalimme FAQ-osiossa on vastattu yksinkertaisesti ja kattavasti sellaisiin kysymyksiin, joita meiltä kysytään eniten. Suosittelemme tutustumaan vastauksiin, joiden sisältämästä tiedosta saat hyötyä välittömästi. Olemme koonneet tukiportaaliin myös Excel-liitetiedoston huomaamistamme ongelmista ja siitä, missä versioissa ne on korjattu.

Ohjelmistojen julkaisutiedotteet sisältävät ajan tasalla olevan informaation uusista ohjelmistoversioista, ja ne näkyvät kaikille ilman kirjautumista. Lähetämme Trimble Novapoint -julkaisutiedotteet pääkäyttäjille myös sähköpostitse.

5. Uutta oppia webinaareista

Järjestämme kaikille avoimia webinaareja, kun ohjelmistomaailmassa tapahtuu jotakin uutta. Maksuttomissa webinaareissa kerromme ohjelmistojen parhaista käytännöistä ja muista työtäsi helpottavista asioista.

Webinaareista ilmoitamme hyvissä ajoin etukäteen somekanavissamme sekä uutiskirjeessä. Webinaaritallenteet löydät jälkitäteen myös YouTube-kanavaltamme.


Tutustu Civilpointin tukitiimiin!

Ota yhteyttä

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Jaa

×

Kiinnostaako infra-alan tuoreimmat uutiset?

Tilaa uutiskirjeemme