DocStarter

Automatisoi tiedon kerääminen ja asiakirjojen laatiminen

DocStarter tehostaa yrityksen päivittäisiä prosesseja automatisoimalla asiakirjojen luomisen. Työmaa- tai maastokäynnistä on helppoa koostaa raportit talteen itselle tai muille toimitettavaksi. Voit ottaa työmaalta tai maastokäynniltä mobiililaitteella valokuvia ja sanella muistiinpanoja. DocStarter siirtää valokuvat ja muuttaa sanellut muistiinpanot tekstiksi valmiiseen raporttipohjaan.

Myös perinteisten asiakirjojen laadinta helpottuu: DocStarterilla voi yhdistellä eri asiakirjojen osia yhdeksi kokonaisuudeksi. Jatkossa ei tarvitse enää kopioida vanhoja asiakirjoja ja tarkistaa, onko vanhat tiedot korvattu. DocStarteriin luodaan valmiit pohjat asiakirjojen eri osista, ja osien yhdistelyn jälkeen täydennetään vain tarvittavat tiedot. Helppoa, turvallista ja edullista!

DocStarterin hyödyt:

  • Nopeuttaa prosesseja ja vähentää työvaiheita
  • Parantaa asiakirjojen laatua ja oikeellisuutta
  • Tehostaa päivittäistä työntekoa
  • Parantaa tiedon löydettävyyttä
  • Helpottaa työskentelyä työ- ja maastokäynneillä
  • Mahdollistaa Word-pohjaisten asiakirjojen luomisen ja käsittelyn mobiilisti
  • Asiakirjojen ulkoasut on helposti päivitettävissä ja noudattavat yrityksen ilmettä

Kokeile 30 päivää sitoumuksetta!

 

Ota yhteyttä

Jani Myllymaa

Jani Myllymaa

Liiketoimintajohtaja

jani.myllymaa@civilpoint.fi

040 728 4879

Tapani Parmanen

Tapani Parmanen

Avainasiakaspäällikkö

tapani.parmanen@civilpoint.fi

040 553 0376

Eero Lyytikäinen

Eero Lyytikäinen

Avainasiakaspäällikkö

eero.lyytikainen@civilpoint.fi

040 543 5131

Pyydä tarjous!

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
×

Kiinnostaako infra-alan tuoreimmat uutiset?

Tilaa uutiskirjeemme