Tukipalvelut

Tarjoamme henkilökohtaista tukea ohjelmistojen käyttäjille arkisin kello 9-16. Ota yhteyttä, niin ratkaisemme ongelmasi.

Tarjoamme tukipalveluita sopimusasiakkaillemme Novapoint-, Autodesk-, Tekla Civil-, Oracle-, M-Color-, 3D Win- ja Autoturn-ohjelmistoille. Tukipalvelu edellyttää Novapoint ja/tai Tekla Civil -ylläpitosopimusta tai erillistä tukisopimusta.

Yhteystiedot

Arkisin kello 9-16
+358 9 2313 2130
support@civilpoint.fi

Hae usein kysyttyjä kysymyksiä:

    Tukipyynnöt

    Hyvä tukipyyntö nopeuttaa asiasi käsittelyä

    • Kirjoita kuvaava otsikko sähköpostiviestiisi
    • Mikä ohjelma ja ohjelmaversio ovat kyseessä?
    • Onko asiasi kiireellinen?
    • Kerro virhetilanteesta. Ilmeneekö se esimerkiksi kaikissa projekteissa vai ainoastaan yksittäisessä tiedostossa?
    • Virheen toistuvuus tai satunnaisuus?
    • Mahdolliset taustatiedot, mikäli koneelle on asennettu päivityksiä tai uusia ohjelmia.
    • Liitä kuvakaappaus tai tallenna tilanne esimerkiksi Windowsista löytyvällä ohjelmalla Problem Steps Recorder (löytyy käynnistysvalikon kautta: PSR)
    • Muistathan kirjata omat yhteystietosi.

    Etätuki

    Etätuki on ylläpitoasiakkaillemme suunnattu palvelu, joka voidaan ottaa käyttöön erillisellä sopimuksella. Etätuella voimme ottaa yhteyden suoraan koneeseesi ja selvittää ongelmaa siellä.

    Lataa yhteyden muodostamiseen tarvittava TeamViewer (versio 11). Tallenna ohjelma koneellesi ja käynnistä se (et tarvitse asennusoikeuksia koneellesi). Ilmoita Civilpointin tukipalveluille saamasi ID ja salasana.

    Lataa ohjelma tästä:
    TeamViewer versio 11

    Lisätietoja ohjelmasta:
    TeamViewer

    Asennuspaketit

    Novapoint-asennuspaketit

    Novapointin ylläpito- ja subscription -sopimusasiakkaanamme pääset lataamaan uusimmat versiopäivitykset tuotteista heti niiden julkaisun jälkeen. Jos tarvitset apua ohjelmistojen päivittämisessä, ota yhteyttä tukeen.

    Löydät Novapointin viimeisimmät asennuspaketit Trimblen sivuilta. Saatavilla on myös tarkemmat tiedot asennuksista sekä vanhemmat asennuspaketit.

    Novapoint Finnish Value Pack -tiedostot ovat saatavilla täällä.

    Tekla Civil -asennuspaketit

    Tekla Civil -ohjelmiston asennus tehdään toistaiseksi asiakaskohtaisesti. Otathan yhteyttä tukipalveluumme uutta versiopäivitystä suunniteltaessa.

    Linkit:

    Asiantuntijamme palvelevat teitä:

    Jani Laukkanen

    Jani Laukkanen

      Ville Palviainen

      Ville Palviainen

        Mia Rantakari

        Mia Rantakari

          Olli-Matti Haikala

          Olli-Matti Haikala

            Eero Lyytikäinen

            Eero Lyytikäinen

              Olli Ojala

              Olli Ojala

                Petri Louhi

                Petri Louhi

                  Kari Kantanen

                  Kari Kantanen

                    Markus Kemppinen

                    Markus Kemppinen