Tukipalvelut

Tarjoamme henkilökohtaista tukea ohjelmistojen käyttäjille arkisin kello 9-16. Ota yhteyttä, niin ratkaisemme ongelmasi.

Tarjoamme tukipalveluita sopimusasiakkaillemme kaikkiin edustamiimme tuotteisiin. Tukipalvelu edellyttää Novapoint ja/tai Tekla Civil -ylläpitosopimusta, TERM-lisenssiä tai erillistä tukisopimusta.

Yhteystiedot

Arkisin kello 9-16
+358 9 2313 2130
support@civilpoint.fi

Tukipyynnöt

Hyvä tukipyyntö nopeuttaa asiasi käsittelyä

  • Kirjoita kuvaava otsikko sähköpostiviestiisi
  • Mikä ohjelma ja ohjelmaversio ovat kyseessä?
  • Onko asiasi kiireellinen?
  • Kerro virhetilanteesta. Ilmeneekö se esimerkiksi kaikissa projekteissa vai ainoastaan yksittäisessä tiedostossa?
  • Virheen toistuvuus tai satunnaisuus?
  • Mahdolliset taustatiedot, mikäli koneelle on asennettu päivityksiä tai uusia ohjelmia.
  • Liitä kuvakaappaus tai tallenna tilanne esimerkiksi Windowsista löytyvällä ohjelmalla Problem Steps Recorder (löytyy käynnistysvalikon kautta: PSR)
  • Muistathan kirjata omat yhteystietosi.

Etätuki

Etätuki on ylläpitoasiakkaillemme suunnattu palvelu, joka voidaan ottaa käyttöön erillisellä sopimuksella. Etätuella voimme ottaa yhteyden suoraan koneeseesi ja selvittää ongelmaa siellä.

Lataa yhteyden muodostamiseen tarvittava TeamViewer (versio 11). Tallenna ohjelma koneellesi ja käynnistä se (et tarvitse asennusoikeuksia koneellesi). Ilmoita Civilpointin tukipalveluille saamasi ID ja salasana.

Lataa ohjelma tästä:
TeamViewer versio 12

Lisätietoja ohjelmasta:
TeamViewer

Asennuspaketit

Novapoint-asennuspaketit

Novapointin ylläpito- ja subscription -sopimusasiakkaanamme pääset lataamaan uusimmat versiopäivitykset tuotteista heti niiden julkaisun jälkeen. Jos tarvitset apua ohjelmistojen päivittämisessä, ota yhteyttä tukeen.

Löydät Novapointin viimeisimmät asennuspaketit Trimblen sivuilta. Saatavilla on myös tarkemmat tiedot asennuksista sekä vanhemmat asennuspaketit.

Novapoint Finnish Value Pack -tiedostot ovat saatavilla täällä.

Tekla Civil -asennuspaketit

Tekla Civil -ohjelmiston asennus tehdään toistaiseksi asiakaskohtaisesti. Otathan yhteyttä tukipalveluumme uutta versiopäivitystä suunniteltaessa.

Asiantuntijamme palvelevat teitä:

Eero Lyytikäinen

Eero Lyytikäinen

    Emeliina Kortesniemi

    Emeliina Kortesniemi

      Jani Laukkanen

      Jani Laukkanen

        Kari Kantanen

        Kari Kantanen

          Kati Kätsyri

          Kati Kätsyri

            Markus Kemppinen

            Markus Kemppinen

              Mika Kallunki

              Mika Kallunki

                Olli Ojala

                Olli Ojala

                  Olli-Matti Haikala

                  Olli-Matti Haikala

                    Petri Louhi

                    Petri Louhi

                      Simo Vänskä

                      Simo Vänskä

                        Ville Palviainen

                        Ville Palviainen